Pena Padi

Penerbitan Buku

Konsultansi Penulisan

Printing Bahan Cetak

Workshop/Seminar

Monday, October 22, 2018

BUKU HAJI IFRAD PENUH PANDUAN DAN PENGALAMAN BERGUNA


Buku HAJI IFRAD: TAK SUSAH PUN 

Ramai yang beranggapan bahawa mengerjakan Haji Ifrad sangat susah, dan ramai sering kali ditakut-takutkan dikenakan dam yang banyak.

Buku ini menceritakan sebaliknya. Ia luar dari kebiasaan amalan haji.

Haji Ifrad: Tak Susah Pun ialah hasil projek bersama antara penulis Haji Khursani MK dan pihak Pena Padi. Proses penerbitan buku ini berjalan pada bulan Ramadan yang lalu dan membuahkan hasil yang memberangsangkan!

Inilah buku yang menceritkan mengenai perjalanan penulis sewaktu mengerjakan Haji Ifrad. Buku ini padat dengan panduan mengerjakan haji ifrad dan ia juga sarat dengan pengalaman penulis melaksanakan tuntutan Haji.

Buku ini amat sesuai dimiliki oleh para bakal jemaah haji dan sesuai juga dihadiahkan buat mereka yang bakal mengerjakan haji tidak lama lagi. Buku ini boleh terus dibeli melalui penulis di talian: 013-4531902

Anda mempunyai manuskrip & tidak tahu macam mana hendak diterbitkan? Ayuh, hubungi kami segera! Kami akan membantu anda dari A-Z


Pengkhususan kami adalah membantu dan memudahkan para penulis menerbitkan buku sendiri dengan menyediakan khidmat penerbitan buku self publish, konsultansi penulisan dan percetakan buku.

0 comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.

Pena Padi Publication

Adress/Street

No 22 Jalan Kota Tanah, 05050 Alor Setar, Kedah

Phone number

+(60)019-4501495

Website

www.penapadi.com

info@penapadi.com