Pena Padi

Penerbitan Buku

Konsultansi Penulisan

Printing Bahan Cetak

Workshop/Seminar

Tuesday, October 23, 2018

BUKU BUDAK KELAS BELAKANG LANGKAHNYA PANJANG


Buku ini merupakan kompilasi-kompilasi penulisan berkaitan kewangan, perniagaan dan kisah-kisah inspirasi keusahawanan mengisi jiwa. Banyak juga pengisian-pengisian yang dikongsi  adalah untuk menyentak jiwa bagi befikir untuk perubahan yang baik. 
Antara penulisan yang dimuatkan adalah berkaitan bagaimana sistem hutang boleh menghambakan manusia pada wang, bagaimana sistem pendidikan berat sebelah dipertikai dan bagaimana golongan bertali leher dan lebai menunggang agama untuk kepentingan mereka.
Naskah karya Kaizan Nazlan  berkongsi cerita-cerita manis pahitnya bergelar usahawan dan sukarelawan. Buku ini merupakan sebuah penulisan yang membawa cerita-cerita benar untuk diteladani dan menginspirasi dengan pembawakan yang santai dan bersahaja.
Tajuk ini dipilih kerana penulis sendiri merupakan budak kelas belakang. Moga perkongsian ini memberi pembaca sebuah harapan untuk terus melangkah kehadapan.

Pengkhususan kami adalah membantu dan memudahkan para penulis menerbitkan buku sendiri dengan menyediakan khidmat penerbitan buku self publish, konsultansi penulisan dan percetakan buku.

0 comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.

Pena Padi Publication

Adress/Street

No 22 Jalan Kota Tanah, 05050 Alor Setar, Kedah

Phone number

+(60)019-4501495

Website

www.penapadi.com

info@penapadi.com